RYNEK MEDYCZNY
BROG Marketing to gwarancja precyzyjnego i skutecznego dotarcia, z Państwa komunikacją "business-to-business",do osób zarządzających szpitalami lub placówkami medycznymi z sektora publicznego oraz prywatnego. Dysponujemy 3 obszarami komunikacji przeznaczonej dla biznesu. Proponujemy:
Medicalnet.pl - portal skierowany do osób zarządzających szpitalami oraz profesjonalistów w zakresie ochrony zdrowia w Polsce: przedstawicieli kadry zarządzającej szpitalami; przedstawicieli organów założycielskich ZOZ (prezydencimiast, starostowie powiatów i marszałkowie województw);urzędników Ministerstwa Zdrowia i oddziałów NarodowegoFunduszu Zdrowia; instytutów naukowych; prawników i pracowników firm doradczych działających w sektorze opieki zdrowotnej, specjalizujących się w zagadnieniach; organizacji, zarządzania i przekształceń tych podmiotów; kluczowych dostawców produktów i usług dla branży medycznej.
Medinfo - specjalistyczne pismo branżowe poświęcone zagadnieniom związanym z organizacją, zarządzaniem i finansowaniem szpitali publicznych i niepublicznych. Dostarcza także wiedzę o sytuacji i najważniejszych trendach w sektorze ochrony zdrowia. A w nim: przegląd najważniejszych aktualnych informacji z zakresu działalności szpitali: kontraktowania świadczeń, inwestycji, obowiązujących regulacji prawnych; artykuły eksperckie, wywiady dane Narodowego Funduszu Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia; teksty prawne, komentarze, opinie oraz informacje dotyczące: różnych form finansowania; organizacji świadczeń; wyposażania oddziałów w specjalistyczny sprzęt, outsourcingu. Raz w roku redakcja przygotowuje
Raport Rynku Medycznego, który przedstawia dane dotyczące rynku, jego główne tendencje rozwojowe, perspektywy oraz podsumowania. Na łamach Raportu znajdują się również liczne statystyki oraz wypowiedzi ekspertów.
Liderzy Rynku Medycznego - jest prezentacja wiodących firm z branży medycznej, działających na rynku szpitalnym oraz na rynku dostawców sprzętu medycznego. Wydawnictwo daje możliwość pokazania swoich dokonań, podsumowania działalności, promocji nowych produktów i usług. Stanowi swoisty przewodnik dla profesjonalistów branży, który umożliwia podjęcie właściwych decyzji dotyczących współpracy i zaopatrzenia.
Forum Polskich Szpitali MedMarket - to jedyna w Polsce konferencja, podczas której spotykają się dyrektorzy oraz kadra zarządzająca szpitalami w Polsce, przedstawiciele sektora prywatnych usług medycznych, instytucji finansowych zainteresowanych inwestycjami oraz przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie i świadczących usługi dla tego rynku.
RYNEK HORECA
Od 2000 roku z naszą ofertą mediów precyzyjnie docieramy do osób zarządzających sieciami hotelarskimi i gastronomicznymi oraz niezależnymi obiektami i lokalami gastronomicznymi. Nasze produkty
Horecanet.pl – portal zawierający porcję najważniejszych newsów, istotnych wydarzeń oraz zmian na rynku hotelarskim i gastronomicznym. Zawiera także informacje o planach inwestycyjnych, rozwoju oraz imprezach branży horeca.
Świat Hoteli - czaspismo o charakterze B2B. Podejmuje zagadnienia związane z funkcjonowaniem branży hotelarskiej. Zespół redakcyjny oraz współpracujący eksperci opisują metody zarządzania obiektem noclegowym, projekty najnowszych inwestycji i tendencje rozwoju rynku usług noclegowych. Raz w roku redakcja przygotowuje Raport Rynek Hotelarski w Polsce, który stanowi kompendium wiedzy na temat sytuacji polskiego rynku obiektów noclegowych. Oba wydawnictwa periodyki docierają do zarządów spółek hotelarskich, właścicieli, dyrektorów oraz osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie i wyposażenie obiektów noclegowych.
Nowości Gastronomiczne – czaspismo o charakterze B2B. Na jego łamach znajdują się informacje o najnowszych tendencjach i trendach rynkowych, planowanych inwestycjach, zmianach przepisów prawnych, istotnych wydarzeniach z „życia branży” oraz nowościach z zakresu zaopatrzenia i wyposażenia placówek. Raz w roku redakcja przygotowuje Raport Rynek Gastronomiczny w Polsce, który jest podsumowaniem sytuacji polskiej gastronomii. Grupę czytelników Nowości Gastronomicznych i Raportu stanowią właściciele i menedżerowie: restauracji, barów, placówek zbiorowego żywienia oraz firm cateringowych i sieci gastronomicznych.
Forum Rynku Gastronomicznego Food Business - to najważniejsza w Polsce, coroczna konferencja skierowana do branży gastronomicznej i cateringowej.
Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel - to konferencja dedykowana inwestorom, deweloperom i przedstawicielom rynku hotelarskiego w Polsce.
RYNEK PALIW PŁYNNYCH
Naszą ofertę kierujemy do osób zarządzających w firmach paliwowych, sieciach stacji oraz w firmach oferujących usługi. Nasze produkty:
Petrolnet.pl – internetowy portal typu "business to business", skierowany do menedżerów związanych z rynkiem paliw płynnych w Polsce. Petrolnet.pl to unikalne źródło informacji na temat detalicznej sprzedaży w segmencie stacji paliw w Polsce. Na portalu znajdują się najnowsze informacje związane z obrotem paliwami oraz sprzedażą produktów i usług pozapaliwowych.
Stacja Benzynowa & Convenience Store – profesjonalny miesięcznik "business to business" skierowany do branży paliwowej. Na łamach czasopisma poruszane są istotne problemy sektora detalicznej i hurtowej dystrybucji paliw oraz sprzedaży pozapaliwowej w segmencie stacji paliw. W miesięczniku znajdują się praktyczne porady związane z prowadzeniem nowoczesnej stacji paliw, działalnością sklepów i myjni samochodowych.
Raport Stacje Paliw - Sprzedaż Detaliczna - specjalna, całoroczna publikacja będąca kompendium wiedzy na temat sprzedaży detalicznej na stacjach paliw w Polsce. W raporcie znajdą się komentarze specjalistów oraz przedstawicieli firm oceniających ostatni rok sprzedaży detalicznej paliw oraz handel detaliczny w sklepach na stacjach, gastronomię, myjnie oraz usługi towarzyszące. Raport powstaje we współpracy z wiodącymi firmami konsultingowymi, instytutami badawczymi i ekspertami polskiego rynku paliwowego.
Liderzy Rynku Stacja Benzynowa & Convenience Store - Raport 2012 to specjalne całoroczne podsumowanie, przygotowane przez dziennikarzy redakcji "Stacji Benzynowej" i ekspertów rynku. Opracowanie podsumowuje ubiegły rok w branży handlu paliwowego i pozapaliwowego.
Forum Rynku Paliwowego PetroTrend - coroczne spotkanie przedstawicieli branży handlu detalicznego w segmencie stacji paliw w Polsce. 12 edycji i ponad 1100 uczestników dotychczasowych konferencji potwierdza, iż wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz branży paliwowej. W gronie uczestników konferencji gościmy kluczowych przedstawicieli kadry zarządzającej i menedżerów odpowiedzialnych za inwestycje i rozwój w sieciach stacji paliw, osoby prowadzące prywatne, niezależne sieci stacji benzynowych oraz przedstawicieli firm świadczących usługi i dostarczających produkty dla stacji paliw.